O programie
Program ntsn.serwis jest aplikacją przeznaczoną do wspomagania prowadzenia serwisu.
Dzięki naszej aplikacji w Twoim serwisie zapanuje porządek :).
Główne funkcje programu
prowadzenie rejestru napraw, sprzętu, klientów, rozliczeń
tworzenie i edytowanie wydruków - m.in. wydruk potwierdzenia naprawy, karta naprawy
tworzenie szablonów wydruków z wykorzystaniem HTML i CSS
możliwość dowolnego definiowania pól opisujących sprzęt
koordynacja naprawy poprzez dodawanie notatek z różnym stopniem ważności
ustawianie postępu naprawy, możliwość sprawdzania sumarycznego postępu napraw
dostęp do programu przez wielu użytkowników, serwisantów z różnymi stopniami dostępu
możliwość przydzielania napraw serwisantom
zarządzanie bazami danych - możliwość korzystania z wielu baz danych na raz
obsługa popularnej bazy danych MySQL (zdalna/lokalna baza danych) i SQLite
możliwy dostęp do zdalnej bazy danych z wielu miejsc jednocześnie
możliwość definiowania rozliczeń pomiędzy klientem i serwisem
możliwość definiowania szablonów sprzętu
możliwość definiowania typów sprzętu
możliwość definiowania statusów napraw
możliwość konfigurowania sposobu numeracji napraw
łatwe wdrożenie poprzez możliwość importu ustawień z bazy danych
dostęp do dedykowanego serwisu www umożliwiającego sprawdzanie statusów napraw
możliwość dodawania notatek pojawiających się w serwisie on-line
obsługa kodów kreskowych (drukowanie, skanowanie)
moduł umożliwiający wysyłanie powiadomień SMS i e-mail o zakończeniu naprawy
bramka SMS do wszystkich sieci w kraju
rozbudowany moduł statystyczny (z statystyką finansową)
Opis
Główne zalety aplikacji to prostota i intuicyjność.
Program umożliwia prowadzenie rejestru napraw, sprzętu klientów oraz rozliczeń pomiędzy serwisem, a klientami.
Możliwe jest również generowanie konfigurowalnych wydruków (potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy, karta gwarancyjna na naprawę itp).
Wydruki można zapisywać w postaci plików PDF bądź drukować bezpośrednio.
Po instalacji programu możliwe jest zdefiniowanie własnych pól opisujących sprzęt. Dostępne jest 16 pól (14 pól tekstowych, jedno pole typu data i jedno długie pole opisowe). Pola te są potem dostępne w wyszukiwarce. Definicje pól przyporządkowane są do bazy danych, można więc wykorzystywać wiele baz danych dla różnych typów sprzętu.
Program wykorzystuje bazy danych SQLite (plik na dysku, który można udostępnić w sieci lokalnej i współdzielić poprzez mapowanie dysków, ale nie jest to zalecana forma współdzielenia bazy danych)) i/lub MySQL (baza danych zdalna bądź lokalna z możliwością łączenia się z nią poprzez internet - zalecana forma współdzielnia bazy). Baza MySQL jest popularnym i prostym w obsłudze narzędziem dzięki któremu oprogramowanie ntsn.serwis może działać sieciowo - poprzez internet. Bazę MySQL zalecamy w przypadku gdy serwisanci pracują na bazie danych jednocześnie.
Przebieg naprawy można koordynować poprzez dodawanie notatek (różne typy) oraz ustawianie statusu i postępu naprawy. Funkcje programu pozwalają również na zarządzanie rozliczeniami pomiędzy serwisem i klientem, inwentaryzację sprzętu oraz prowadzenie historii napraw sprzętu danego klienta.
Dzięki takim rozwiązaniom możliwa jest praca wielu serwisantów oraz serwisów jednocześnie na tej samej bazie danych lub różnych bazach oraz wspólna koordynacja napraw. Korzystanie z wielu różnych baz danych umożliwia współpracę pomiędzy serwisami, które chcą operować na swoich bazach danych ale udostępniać część danych serwisom partnerskim lub podwykonawcom (z możliwością dodawania notatek serwisowych i wspólnego koordynowania naprawy).
Po zakończeniu naprawy program może automatycznie wygenerować treść SMSa i zapytać czy wysłać go pod numer klienta (zapisany przy dodawaniu
klienta do bazy danych).
W aplikacji jest również dostępna bramka SMS umożliwiająca wysyłanie wiadomości do wszystkich sieci w kraju.
Program można skonfigurować wedle potrzeb. Możliwe jest definiowanie pól opisujących sprzęt, definiowanie typów sprzętu,
statusów napraw oraz statusów magazynowych sprzętu. Możliwe jest ustawienie własnego szablonu numeracji napraw.
Dzięki temu program można dopasować do niemal każdego typu serwisu sprzętowego.
W programie dostępny jest moduł zarządzania wydrukami, umożliwiający tworzenie własnych szablonów wydruków z wykorzystaniem HTML5 i CSS3.
Wydruki razem z logo zapisywane są w bazie danych, co umożliwia współdzielenie ich, w ramach bazy, na wszystkich stanowiskach.
Atutem oprogramowania ntsn.serwis jest dostępność uniwersalnego modułu sprawdzania statusów napraw on-line który może działać
w adresie (domenie) klienta (serwisu). Moduł on-line łączy się z bazą danych serwisu w celu pobrania informacji o naprawie.
Wersję demo modułu sprawdzania statusów on-line zobaczyć można pod adresem
http://online.serwis.ntsn.pl
(testowy numer naprawy: 1/0906/DEMO, testowy numer telefonu: 111-222-333).
Potwierdzanie dostępu do naprawy numerem telefonu klienta jest opcjonalne.
Jak działa moduł sprawdzania statusów on-line ?
Moduł on-line działa na serwerach firmy ntsn.pl. Możliwe jest ustawienie domeny klienta oraz logo.
Komunikacja pomiędzy serwerami może być szyfrowana, co jest zalecane, ale niekonieczne.
Moduł on-line działa tylko ze zdalnymi bazami MySQL (możliwe jest nabycie hostingu bazy MySQL w ntsn.pl).
Oprócz modułu sprawdzania statusów online, istnieje również możliwość wykorzystania modułu RMA online. Jest to oprogramowanie, które udostępniamy naszym klientom do samodzielnej instalacji na serwerze (jest możliwość wdrożenia tego modułu przez naszą firmę). Moduł RMA online umożliwia dodawanie napraw za pośrednictwem strony internetowej. Można ten moduł udostępnić klientom, i zautomatyzować proces przyjmowania sprzętu do naprawy, który jest wysyłany przez klientów za pośredctiwem poczty lub firmy kurierskiej. Moduł wykonany jest w technologii responsive design - działa na telefonach komórkowych oraz tabletach. Wersję demo modułu RMA online zobaczyć można pod adresem http://online2.serwis.ntsn.pl
Dodatkowe informacje na temat oprogramowania ntsn.serwis można uzyskać kontaktujac się z nami telefonicznie, bądź mailowo.
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej !
Dodatkowe usługi
dedykowana baza danych MySQL - bez ograniczeń wielkości, z codziennym backupem, zgodna z wymogami GIODO w sprawie ochrony danych osobowych.
dedykowany serwis sprawdzania statusów on-line z domeną i logo klienta
dedykowane oprogramowanie RMA online do instalacji na serwerze
możliwość ustawienia własnego pola nadawcy w module SMS
stworzenie szablonu wydruku według wzoru klienta
migracja baz danych MySQL « » SQLite
wsparcie techniczne przy wdrożeniu